Abstrakt
W monografii przedstawiona została metoda opracowania projektu niwelety toru kolejowego na podstawie pomierzonych nierówności pionowych oraz praktyczny przykład jej zastosowania w procesie utrzymaniu dróg szynowych, a w szczególności w projektowaniu robót związanych z regulacją osi toru. Wykonany w ten sposób profil istniejącej linii kolejowej jest podstawą do obliczenia wartości podnoszeń toru. Wartości te nanosi się w terenie na podkłady i są one wykorzystywane przez operatora maszyny jako namiary do podnoszenia i podbijania toru.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Computer systems aided science and engineering work in transport, mechanics and electrical engineering strony 257 - 262
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Kędra Z.: Route vertical alignment design in the process of its regulation// Computer systems aided science and engineering work in transport, mechanics and electrical engineering/ Radom: Tech. Univ. Radom, 2008, s.257-262
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy