Abstrakt
W artykule podjęto próbę przedstawienia koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w usługach finansowych. Przedstawiono jeden z podstawowych marketingowych efektów stosowania CSR czyli tworzenie wizerunku instytucji. Podmiotem badań w artykule są instytucje finansowe prowadzące działalność w Polsce. Przedstawiono ich działania odpowiedzialne społecznie na tle działań na rynkach światowych. Ponadto zidentyfikowano determinanty rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych na rynku polskim, podjęto próbę obszarów jej aplikacji w działalności marketingowej instytucji finansowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing w realiach wspólczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego strony 423 - 430
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Czerwiński B.: Społeczna odpowiedzialność biznesu w działalności marketingowej instytucji finansowych// Marketing w realiach wspólczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego/ ed. ed. Szczepan Figiel Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, s.423-430
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 103 razy