Społeczności praktyków w procesie budowania kapitału społecznego na przykładzie profesji nauczycielskiej
Abstrakt
W tekście podejmowana jest problematyka społeczności praktyków według koncepcji E. Wengera w kontekście budowania kapitału społecznego. Prezentowane są wyniki badań jakościowych przeprowadzonych wśród nauczycieli.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 34 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (Author)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Tworzenie kapitału społecznego: postawy, współdziałanie, potencjał kulturowy : Wybrane zagadnienia strony 64 - 75
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Tomczak M.: Społeczności praktyków w procesie budowania kapitału społecznego na przykładzie profesji nauczycielskiej// Tworzenie kapitału społecznego: postawy, współdziałanie, potencjał kulturowy : Wybrane zagadnienia/ ed. Marta Młokosiewicz Szczecin: Economicus, 2013, s.64-75
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy