Abstrakt
W nowoczesnych samochodach stosowane są układy zwiększające poziom bezpieczeństwa czynnego. W pojeździe z elektrycznym niezależnym napędem kół ich funkcje mogą być realizowane poprzez odpowiednie oprogramowanie. Do wstępnej weryfikacji algorytmów sterowania trakcją zbudowano stacjonarne stanowisko laboratoryjne, wykorzystujące sterowniki z mikrokontrolerami DSP oraz silniki synchroniczne z magnesami trwałymi. Przeprowadzono badania zaproponowanych algorytmów sterowania pojazdu z niezależnym napędem kół.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przegląd Elektrotechniczny
nr R. 83,
strony 69 - 73,
ISSN: 0033-2097 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Mizan M., Karwowski K.: Stanowisko do badania sterowania trakcją pojazdu z niezależnym elektrycznym napędem kół.// Przeglad Elektrotechniczny. -Vol. R. 83., nr. nr 12 (2007), s.69-73
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 89 razy