Sterowanie wielosilnikowym napędem bezpośrednim pojazdu z silnikami synchronicznymi z magnesami trwałymi
Abstrakt
Dla pojazdu z elektrycznym, niezależnym, bezpośrednim napędem kół, przedstawiono koncepcję struktury sprzętowej i programowej rozproszonego układu sterowania. Zaproponowano algorytmy sterowania silnikiem synchronicznym z magnesami trwałymi. Przedstawiono wyniki badań laboratoryjnych pojedynczego napędu.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Prace Naukowe Politechniki Radomskiej: Transport
strony 243 - 248,
ISSN: 1429-608X - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Karwowski K., Mizan M.: Sterowanie wielosilnikowym napędem bezpośrednim pojazdu z silnikami synchronicznymi z magnesami trwałymi// Prace Naukowe Politechniki Radomskiej: Transport. -., nr. 1(17) (2003), s.243-248
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 142 razy