Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego

Abstrakt

W artykule przedstawiono strategię sterowania silnikiem indukcyjnym przy osłabionym strumieniu magnetycznym. Pozwala to na znaczące rozszerzenie zakresu regulacji prędkości kątowej wału. Do syntezy bezczujnikowego układu regulacji wykorzystano model multiskalarny. Największą korzyścią z zastosowania modelu multiskalarnego jest uzyskanie pełnego odsprzężenie torów regulacji strumienia magnetycznego i momentu elektromagnetycznego. Zostały wyprowadzone funkcja osłabiania strumienia oraz zależności na maksymalny moment elektromagnetyczny i prędkość progową osłabiania pola.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
[Materiały] VI Krajowa Konferencja Naukowa Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym SENE 2003. Łódź, 19-21. listopada 2003
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Adamowicz M., Krzemiński Z.: Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego// [Materiały] VI Krajowa Konferencja Naukowa Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym SENE 2003. Łódź, 19-21. listopada 2003/ Łódź: Inst. Autom. P. Łódz., 2003,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 13 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi