TRWAŁOŚĆ PROJEKTU ERASMUS+ SP4CE - STUDIUM PRZYPADKU - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

TRWAŁOŚĆ PROJEKTU ERASMUS+ SP4CE - STUDIUM PRZYPADKU

Abstrakt

Projekt ERASMUS+ Partnerstwo Strategiczne na Rzecz Kreatywności i Przedsiębiorczości (ang. Strategic Partnership for Creativity and Entrepreneurship - SP4CE) dotyczył wdrażania i upowszechniania innowacyjnych rozwiązań wzmacniających współpracę europejską w dziedzinie kształcenia i szkolenia zawodowego. Działania projektowe były związane z promowaniem innowacyjnych praktyk w edukacji oraz szkoleniach poprzez wspieranie spersonalizowanych metod uczenia się, współpracy grupowej, krytycznego myślenia, strategicznego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), otwartych zasobów edukacyjnych (ang. Open Educational Resources - OER), otwartego i elastycznego uczenia się, mobilności wirtualnej oraz innych innowacyjnych metod kształcenia. Uruchomiona w projekcie platforma SP4CE umożliwia interdyscyplinarną międzynarodową współpracę oraz udostępnianie materiałów szkoleniowych w pięciu językach partnerskich. Platforma wykorzystuje oprogramowanie WordPress i Moodle. Zarejestrowani użytkownicy współpracują w tzw. pokojach nauki (ang. Learning Rooms). Trwałość projektu SP4CE ilustrują pokoje nauki założone i aktywne również po jego zakończeniu. Są one dostępne w następujących kategoriach: SPADE ERASMUS+, Prace naukowe, Gamifikacja w szkoleniach, Autoryzowane Centrum Szkolenia Autodesk Politechniki Gdańskiej, Współpraca Partnerów Akademickich Autodesk.

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej strony 19 - 22,
ISSN: 1425-5766
ISSN:
2353-1290
Język:
polski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Czaja A., Grabowska, A., Kozłowska E.: TRWAŁOŚĆ PROJEKTU ERASMUS+ SP4CE - STUDIUM PRZYPADKU// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 58 (2018), s.19-22
Bibliografia: test
  1. Grabowska A., Urbancikova N., Słowikowski M., Zieliński J.: SP4CE -strategic partnership for creativity and enterpreneurship successor openinn, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, nr 41, Gdańsk 2015, s. 15-21
  2. Grabowska A., Urbancikova N., Słowikowski M., Zieliński J.: SP4CE -Strategic Partnership for Creativity and Enterpreneurship, http://sp4ce.eu/pl/witaj-w-sp4ce, 27.12.2017. otwiera się w nowej karcie
  3. Przewodnik po programie Erasmus+, http://uniaeuropejska.org/fundusze-ue-w-praktyce- trwalosc-projektu-cz-i/, 29.12.2017.
  4. Grabowska A., Palova D., Anagnostaki O., Kozłowska E., Zieliński J., Kengyel G.: SP4CE Learning Rooms, http://sp4ce.moodle.pl/, 27.12.2017. otwiera się w nowej karcie
  5. Czaja A., Grabowska A., Kozłowska E., Pałasz P.: Przykłady dobrej praktyki w projekcie SP4CE ERASMUS+, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, nr 52, Gdańsk 2017, s. 19-24.
  6. Poza Schematem, http://www.pozaschematem.pl/, 27.12.2017.
  7. Czaja A., Grabowska A., Kocejko T., Kozłowska E.: Introduction to Autodesk Fusion 360, https://platform.europeanmoocs.eu/course.php?cor=223 %20&asg=c697053dcda2e782f28af3f7da1384cf, 29.12.2017 otwiera się w nowej karcie
  8. Grabowska A., Kozłowska E.: Autodesk Fusion 360, https://studio1.millionlights.org/signin?next=/course/cou rse-v1%3AGdansk%2BAD101%2B2017, 29.12.2017
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 26 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi