Usługi Third Party Call Control zrealizowane z wykorzystaniem oprogramowania Open Source - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Usługi Third Party Call Control zrealizowane z wykorzystaniem oprogramowania Open Source

Abstrakt

Koncepcja sieci NGN zakłada otwartość na usługi udostępniane użytkownikom (abonentom). Jej realizacja wymaga ulokowania tej funkcjonalności w zewnętrznych elementach w stosunku do sieci telekomunikacyjnej udostępniającej usługi przenoszenia. Jednym z rozwiązań jest serwer Third Party Call Control (3PCC) w którym można ulokować scenariusze sterowania przebiegiem połączenia. W artykule przedstawiono i omówiono projekt, wykonany w technologii VoIP, w którym w ramach koncepcji 3PCC zaimplementowano i przetestowano 21 usług, stosując oprogramowanie Open Source.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przegląd Telekomunikacyjny + Wiadomości Telekomunikacyjne strony 1257 - 1265,
ISSN: 1230-3496
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Kaczmarek S., Kowalski M., Łabacki T.: Usługi Third Party Call Control zrealizowane z wykorzystaniem oprogramowania Open Source// Przegląd Telekomunikacyjny + Wiadomości Telekomunikacyjne. -., nr. 8-9 (2013), s.1257-1265
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 48 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi