Abstrakt
Rozdział dotyczy tematyki inteligentnych systemów uczących, w tym szczególny nacisk jest położony na wizualizowane postaci pojawiające się w systemach zdalnej edukacji (wirtualni mentorzy, wirtualni nauczyciele). Rozdział wskazuje cele budowania wirtualnych nauczycieli i pokazuje wybrane zadania, które mogą one realizować. Opisuje kilka przykładów wirtualnych mentorów, w tym bota wirtualnego nauczyciela GERDA tworzonego na Wydziale ETI Politechniki Gdańskiej pod kierunkiem autora rozdziału. W opracowaniu rozważono także problemy badawcze, jakie stoją przed twórcami wirtualnych nauczycieli dla kształcenia na odległość.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- Global e-learning strony 311 - 319
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Landowska A.: Virtual teachers - a future or just a dream?// Global e-learning/ ed. A. L. Etxeberria. -UDIMA Universidad a Distancia de Madrid. : , 2012, s.311-319
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 74 razy