Wpływ jakości usług na wartość firmy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ jakości usług na wartość firmy

Abstrakt

W opracowaniu zaprezentowano elementy badań jakości usług administracyjnych oraz jakości usług remontowych. Wylansowano nową, uniwersalną metodę badania potencjału usługowego jednostek gospodarczych.

Cytuj jako

Autorzy (3)

  • Zdjęcie użytkownika  Romuald Kolman

    Romuald Kolman

  • Zdjęcie użytkownika  Barbara Pytko

    Barbara Pytko

  • Zdjęcie użytkownika  Krzysztof Siedlikowski

    Krzysztof Siedlikowski

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Materiały z konferencji naukowej VALUE 2003. Wpływ Zasobów Niematerialnych na Wartość Firmy. Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003 strony 51 - 58
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Kolman R., Pytko B., Siedlikowski K.: Wpływ jakości usług na wartość firmy// Materiały z konferencji naukowej VALUE 2003. Wpływ Zasobów Niematerialnych na Wartość Firmy. Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003/ ed. E. Skrzypek Lublin: UMCS, 2003, s.51-58
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 7 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi