Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment

Abstrakt

W artykule przestawiono wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie obiektów architektonicznych oraz podano przykłady realizacji o wysokich walorach estetycznych i artystycznych, które powstały w wyniku działań marketingowych.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Czasopismo Techniczne nr 1-A/1, strony 294 - 299,
ISSN: 0011-4561
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Janowicz R.: Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment// Czasopismo Techniczne. -Vol. 1-A/1., nr. iss. 1 (2012), s.294-299
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 74 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi