Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment
Abstrakt
W artykule przestawiono wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie obiektów architektonicznych oraz podano przykłady realizacji o wysokich walorach estetycznych i artystycznych, które powstały w wyniku działań marketingowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 32 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Czasopismo Techniczne
nr 1-A/1,
strony 294 - 299,
ISSN: 0011-4561 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Janowicz R.: Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment// Czasopismo Techniczne. -Vol. 1-A/1., nr. iss. 1 (2012), s.294-299
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 74 razy