Zapewnienie jakości kształcenia a Krajowe Ramy Kwalifikacji w odniesieniu do studiów doktoranckich w uczelniach technicznych
Abstrakt
Coraz większa determinacja obywateli do zdobycia wyższego wykształcenia oraz coraz większa dostępność ośrodków akademickich wymusza przyjęcie projakościowej postawy przez uczelnie wyższe. Tendencje te są widoczne zarówno w skali międzynarodowej, na poziomie której opracowane zostały Europejskie Ramy Kwalifikacji, na poziomie krajowym, gdzie opra-cowano Krajowe Ramy Kwalifikacji, jak również na poziomie poszczególnych jednostek wdrażające wewnętrzne systemy zapewnienia jakości kształcenia. W niniejszym rozdziale omówiono powyższe uregulowania dotyczące jakości, ze szczególnym odniesieniem do studiów III-go stopnia. Przedstawiono również przykład implementacji tych rozwiązań na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Wielowymiarowe ujęcie działań projakościowych w usługach i wytwarzaniu strony 1 - 16
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Grudowski P., Lewandowski K.: Zapewnienie jakości kształcenia a Krajowe Ramy Kwalifikacji w odniesieniu do studiów doktoranckich w uczelniach technicznych// Wielowymiarowe ujęcie działań projakościowych w usługach i wytwarzaniu/ ed. M. Szymańska-Brałkowska, G. Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo PG, 2013, s.1-16
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 122 razy