Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania.

Abstract

Celem artykułu jest analiza dwóch powiązanych ze sobą ciągów czynności w badaniu ankietowym. Pierwszego, polegającego na przekształceniu problemu badawczego w pytania kwestionariuszowe i drugiego w którym wychodzi się od odpowiedzi na pytania kwestionariusza, a kończy się odpowiedzią na problem badawczy.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu pages 210 - 215,
ISSN: 0324-8445
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania. // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. -., nr. 1004 (2003), s.210-215
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 654 times

Recommended for you

Meta Tags