Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania.
Abstract
Celem artykułu jest analiza dwóch powiązanych ze sobą ciągów czynności w badaniu ankietowym. Pierwszego, polegającego na przekształceniu problemu badawczego w pytania kwestionariuszowe i drugiego w którym wychodzi się od odpowiedzi na pytania kwestionariusza, a kończy się odpowiedzią na problem badawczy.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
pages 210 - 215,
ISSN: 0324-8445 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Dekompozycja problemu i agregacja odpowiedzi w badaniu ankietowym. Badania marketingowe. Metody. Tendencje. Zastosowania. // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. -., nr. 1004 (2003), s.210-215
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 733 times