Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009 - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009

Abstract

Funkcjonowanie szkół wyższych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku usług edukacyjnych wymusza stosowanie nowych narzędzi konkurowania. Istotnym instrumentem "walki konkurencyjnej" o kandydata na studia są działania promocyjne - stosowanie narzędzi komunikacji marketingowej. Stanowią one początek budowania więzi z późniejszym studentem. Chcąc podejmować skuteczne i efektywne działania w tym zakresie, należy prowadzić badania. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań, na podstawie których określono narzędzia komunikacji, które powinny być wykorzystywane.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 11 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu pages 321 - 331,
ISSN: 1689-7374
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 136 (2010), s.321-331
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 96 times

Recommended for you

Meta Tags