Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009
Abstrakt
Funkcjonowanie szkół wyższych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku usług edukacyjnych wymusza stosowanie nowych narzędzi konkurowania. Istotnym instrumentem "walki konkurencyjnej" o kandydata na studia są działania promocyjne - stosowanie narzędzi komunikacji marketingowej. Stanowią one początek budowania więzi z późniejszym studentem. Chcąc podejmować skuteczne i efektywne działania w tym zakresie, należy prowadzić badania. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań, na podstawie których określono narzędzia komunikacji, które powinny być wykorzystywane.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 11 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
strony 321 - 331,
ISSN: 1689-7374 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Narzędzia komunikacji marketingowej w kontekście nawiązywania relacji z kandydatami na studia w świetle badań w latach 2008-2009// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 136 (2010), s.321-331
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 96 razy