Abstract
W artykule zajęto się problematyką wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzanie i marketing. W szczególności autora interesowały następujące zagadnienia dotyczące wyboru specjalności przez studentów w zakresie magisterskich studiów uzupełniających (MSU): źródła i rodzaje informacji, hierarchia kryteriów, powody wyboru, osoby doradzające, satysfakcja z podjętej decyzji. Odpowiedzi na te zagadnienia udzielone na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów kształcących się na pierwszym semestrze studiów MSU na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
pages 227 - 233,
ISSN: 1731-2639 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzania i marketingu// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.227-233
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 108 times