Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzania i marketingu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzania i marketingu

Abstract

W artykule zajęto się problematyką wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzanie i marketing. W szczególności autora interesowały następujące zagadnienia dotyczące wyboru specjalności przez studentów w zakresie magisterskich studiów uzupełniających (MSU): źródła i rodzaje informacji, hierarchia kryteriów, powody wyboru, osoby doradzające, satysfakcja z podjętej decyzji. Odpowiedzi na te zagadnienia udzielone na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów kształcących się na pierwszym semestrze studiów MSU na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej pages 227 - 233,
ISSN: 1731-2639
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzania i marketingu// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.227-233
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags