Wybrane czynniki wpływające na rynkowe zachowania konsumentów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wybrane czynniki wpływające na rynkowe zachowania konsumentów

Abstract

O roli, jaką w zachowaniach rynkowych konsumentów odgrywają czynniki zewnętrzne ekonomiczne, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak dopiero w ostatnich latach, z powodu osłabienia skuteczności tradycyjnych środków przekazu, przedsiębiorstwa skierowały swoją uwagę na pozostałe dwie grupy czynników, które odgrywają niebagatelną rolę w podejmowaniu decyzji nabywczych konsumentów - czynniki zewnętrzne pozaekonomiczne oraz wewnętrzne.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing. Ujęcie relacyjne strony 31 - 59
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Wybrane czynniki wpływające na rynkowe zachowania konsumentów// Marketing. Ujęcie relacyjne/ ed. ed. Magdalena Brzozowskiej-Woś. Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.31-59
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 1031 times

Recommended for you

Meta Tags