Abstract
O roli, jaką w zachowaniach rynkowych konsumentów odgrywają czynniki zewnętrzne ekonomiczne, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak dopiero w ostatnich latach, z powodu osłabienia skuteczności tradycyjnych środków przekazu, przedsiębiorstwa skierowały swoją uwagę na pozostałe dwie grupy czynników, które odgrywają niebagatelną rolę w podejmowaniu decyzji nabywczych konsumentów - czynniki zewnętrzne pozaekonomiczne oraz wewnętrzne.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing. Ujęcie relacyjne strony 31 - 59
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane czynniki wpływające na rynkowe zachowania konsumentów// Marketing. Ujęcie relacyjne/ ed. ed. Magdalena Brzozowskiej-Woś. Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.31-59
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 1011 times
Recommended for you
Detection of delamination in multi layer composite beams.
- W. Ostachowicz,
- M. Krawczuk,
- M. Palacz
2003