Abstract
W artykule przedstawiono zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW o charakterze handlowym. W omawianym podejściu zostają zidentyfikowane wymagania klienta-użytkownika oraz czynniki techniczne, które budują sukces serwisu WWW oraz związanego z nim przedsięwzięcia gospodarczego. Następnie w macierzy domu jakości zostaje wydzielony ''rdzeń'' serwisu, zawierający najważniejsze dla klienta funkcje, oraz ''otoczenie'', które zawiera funkcje dodatkowe. Pozwala to na identyfikację celów cząstkowych dla zarządzania jakością serwisu WWW oraz na określenie priorytetów realizacyjnych w przedsięwzięciu doskonalenia jakości użytkowej danego serwisu WWW.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
pages 119 - 131,
ISSN: 0239-9415 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Sikorski M.: Zastosowanie metody QFD do doskonalenia jakości użytkowej serwisów WWW// Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. -., nr. 35 (2002), s.119-131
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 158 times