Department of Management - Administrative Units - Bridge of Knowledge

Search

Department of Management

Filters

total: 760

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2003
Year 2004
  • Akredytacja i co dalej
    Publication

    - Forum Akademickie - Year 2004

    Autor wskazuje, że najbliższe lata nie będą łatwe dla wielu kierunków studiów, w tym również tych, które uzyskały pozytywną oceną Państwowej Komisji Akredytacyjnej i spoczną na laurach. Gra o pozyskanie kandydatów na studia bowiem trwa, a rynek usług edukacyjnych jest coraz bardziej konkurencyjny.

  • Chatter-boty - nowe narzędzie w e-commerce
    Publication

    Celem artykułu jest przedstawienie technologii chatter-bot, czyli tzw. wirtualnych konsultantów - systemów informatycznych, które potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym. Zaprezentowano obszary zastosowania botów w biznesie oraz przegląd światowego rynku systemów charter-bot.

  • Entropia w algorytmach uczenia populacji
    Publication
    • M. W. Forkiewicz
    • E. Wędrowska

    - Year 2004

    Zastosowanie entropii w analizie zachowania się różnorodnych systemów daje podstawy do podjęcia próby wykorzystania entropii w algorytmie uczenia populacji. Koncepcja badania proponowana przez autorów wymagać będzie zdefiniowania niezbędnych pojęć teoretycznych, dlatego też celem artykułu jest zdefiniowanie pojęć: entropii a priori potencjalnego rozwiązania oraz średniej entropii populacji.

  • Marketing terytorialny - podstawowe założenia
    Publication

    - Year 2004

    Artykuł podejmuje próbę przełożenia pojęcia marketingu na sferę odnoszącą się do działalności publicznej na zdelimitowanym obszarze. Przedstawia charakterystykę, przesłanki wpływające na powstanie oraz przyczyny wydzielenia marketingu terytorialnego. Prezentuje różne ujęcia definicyjne oraz cechy charakterystyczne jednostek przestrzennych modyfikujące jego interpretację. Pokrótce charakteryzuje terytorialny marketing-mix.

  • Narzędzia informatyczne a procesy zarządzania wiedzą.
    Publication

    - Year 2004

    W ostatnich latach wiele mówi się o znaczeniu zarządzania wiedzą. Aby odnieść sukces menedżerowie powinni sięgać po narzędzia, metody i praktyki pozwalające na efektywne wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa. Podkreśla się znaczenie wiedzy jako jednego z jego najważniejszych zasobów, jednak menedżerowie często wskazują na brak akceptowalnych metod umożliwiających planowanie i zarządzanie tworzeniem, organizacją, dystrybucją i...

Year 2005
Year 2006
Year 2007
  • 50+ Innowacje
    Publication

    - Year 2007

    Projekt MAYDAY, realizowany w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL, ma na celu stworzenie trwałych rozwiązań minimalizujących skutki dyskryminacji pracowników 50+ na rynku pracy ze względu na kwalifikacje niedostosowane do wymagań pracodawców. Celem tej monografii jest przedstawienie problematyki związanej z wdrażaniem procesów innowacyjnych w kontekście rezultatów projektu. Rozdział pierwszy pt.: "Informacje ogólne" stanowi wprowadzenie...