dr hab. inż., prof. UE Łukasz Wróblewski
Zatrudnienie
Obszary badawcze
- Brak danych
Publikacje
Filtry
wszystkich: 38
Katalog Publikacji
Rok 2023
-
Evaluation of cross-border cooperation in Czechia since 1993: Euroregions on the way to authentic cross-border regions?
Publikacja -
The Turów coal mine international dispute as a determinant of the cross-border integration of inhabitants of the Polish-Czech border
Publikacja
Rok 2022
-
Modelowe ujęcie kształtowania relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury podzielonego granicą miasta
Publikacja -
Random forest based power sustainability and cost optimization in smart grid
Publikacja -
Random Forest Based Power Sustainability and Cost Optimization in Smart Grid
Publikacja -
The Impact of Energy Development of the European Union Euro Area Countries on CO2 Emissions Level
Publikacja -
Wstęp redaktora
Publikacja
Rok 2021
-
Competency Gaps of Employees in the Construction Sector in Terms of the Requirements of a Low-Carbon Economy. Polish and Czech Case
Publikacja -
Płaszczyzny i charakter współpracy podmiotów Śląska Cieszyńskiego w procesie kreowania produktów kulturalnych na transgranicznym rynku
Publikacja -
Wpływ aktywności online użytkowników mediów społecznościowych na kapitał marki osób znanych
Publikacja
Rok 2020
-
Building the Relationship Between Cultural Institutions and Citizens of a Small City Divided by the Border
Publikacja -
Coffee Consumer Segmentation: Implications for Producers and Sellers
Publikacja -
Ocena działań marketingowych instytucji kultury na transgranicznym rynku podzielonego granicą miasta Cieszyn-Czeski Cieszyn
Publikacja -
The Impact of Social Media on the Brand Capital of Famous People
Publikacja -
The Impact of Social Media on the Brand Capital of Famous People
Publikacja -
Wpływ potencjału internetowego tłumu na kapitał marki instytucji kultury
Publikacja
Rok 2019
-
Euroregion as an Entity Stimulating the Sustainable Development of the Cross-Border Market for Cultural Services in a City Divided by a Border
Publikacja -
Euroregion as an Entity Stimulating the Sustainable Development of the Cross-Border Market for Cultural Services in a City Divided by a Border
Publikacja -
Rola i znaczenie aktywności online użytkowników mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury
Publikacja -
Segmentation of Coffee Consumers Using Sustainable Values: Cluster Analysis on the Polish Coffee Market
Publikacja -
Sustainable Cultural Management in the 21st Century
Publikacja -
Wizerunek: kluczowy kapitał czy gra pozorów
Publikacja
Rok 2018
-
BUILDING THE RELATIONSHIP BETWEEN THE CULTURE ORGANIZATION AND CLIENTS IN THE CROSS-BORDER MARKET
Publikacja -
Consumer Behaviour on the Market of Cultural Services in Developing Central European Countries: On the Example of Poland
Publikacja -
MANAGEMENT OF MUNICIPAL DEVELOPMENT OF EUROREGION BESKYDY IN POLAND AND CZECHIA
Publikacja -
New trends in consumer behaviour in the market of cultural services in Poland: implications for marketing
Publikacja -
Segmentation of Coffee Consumers Using Sustainable Values: Cluster Analysis
Publikacja -
Segmentation of Coffee Consumers Using Sustainable Values: Cluster Analysis on the Polish Coffee Market
Publikacja -
Sustainable Activity of Cultural Service Consumers in Social Media - Influence on the Brand Capital of Cultural Institutions
Publikacja -
Sustainable Activity of Cultural Service Consumers of Social Media Users—Influence on the Brand Capital of Cultural Institutions
Publikacja -
Sustainable Consumer Behaviour in the Market of Cultural Services in Central European Countries: The Example of Poland
Publikacja -
Sustainable Development of Socio-cultural Capital in the City Divided by Border
Publikacja -
Sustainable Management of the Offer of Cultural Institutions in the Cross-Border Market for Cultural Services – Barriers and Conditions
Publikacja -
Sustainable Management of the Offer of Cultural Institutions in the Cross-Border Market for Cultural Services—Barriers and Conditions
Publikacja
Rok 2017
-
Strategie rozwoju produktu w sferze kultury na przykładzie Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej
Publikacja -
THE EUROPEAN UNION CONSUMER BEHAVIOUR IN THE FESTIVALS MARKET IN POLAND
Publikacja
Rok 2016
-
Creating an image of a region – Euroregion Beskydy and Euroregion Cieszyn Silesia examples
Publikacja
Rok 2014
wyświetlono 337 razy