Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest analiza przykładowej konstrukcji nawierzchni drogowej podatnej w oparciu o liniową teorię lepkosprężystości. Do symulacji pracy warstw asfaltowych wykorzystano model Burgersa, a obliczenia wykonano przy użyciu programu VEROAD (Visco-Elastic RoadAnalysis Delft). Autor poddaje analizie odkształcenia na spodzie warstw asfaltowych oraz ich deformacje odwracalne i trwałe, a także bada wpływ temperatury.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Drogownictwo
strony 315 - 320,
ISSN: 0012-6357 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Mejłun Ł., Judycki J.: Analiza konstrukcji nawierzchni asfaltowych oparta o teorię lepkosprężystości// Drogownictwo. -., nr. nr 10 (2012), s.315-320
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 128 razy