Abstrakt
W niniejszym opracowaniu zaprezentowno kluczowe aspekty antycypacji kryzysu w obszarze zarządzania operacyjnego. autorzy scharakeryzowali zarządzanie antykryzysowe wraz z jego głównymi fazami w odniesieniu do kilku modeli zarządzania antykryzysowego. Jedna z tych faz jest faza antycypacji, która jest niezwykle istotna z punktu widzenia obszaru zarządzania operacyjnego zarówno w sektorze produkcyjnym jak i usługowym. W niniejszej publikacji zaprezentowano równiez badania empiryczne związane z antycypacja kryzysu w odniesieniu do elementów składowych obszaru wejścia do systemu operacyjnego
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 206 - 214,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Starosta A.: Antycypacja kryzysu w elementach wejścia do systemu operacyjnego przedsiebiorstw// MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2015), s.206-214
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 141 razy