Aspect-Oriented Management of Service Requests for Assurance of High Performance and Dependability - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Aspect-Oriented Management of Service Requests for Assurance of High Performance and Dependability

Abstrakt

A new approach to service requests management in case of insufficient hardware resources is proposed. It is based on wide aspects of requests analysis and it assures reliable and fast access to priority services. Requests are analyzed for, among others, time of occurrence, category of user who made the request, type of service, current system load and hardware utilization. Deterministic but dynamic rules help to manage system load very effectively, especially in terms of dependability and reliability. The proposed solution was tested on Gdańsk University of Technology central system, followed by the discussion of the results.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 57 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (Springer International Publishing AG 2018)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Opublikowano w:
Advances in Intelligent Systems and Computing nr 582, strony 264 - 276,
ISSN: 2194-5357
Tytuł wydania:
Advances in Dependability Engineering of Complex Systems strony 264 - 276
Język:
angielski
Rok wydania:
2018
Opis bibliograficzny:
Lubomski P., Pszczoliński P., Krawczyk H.: Aspect-Oriented Management of Service Requests for Assurance of High Performance and Dependability// Advances in Dependability Engineering of Complex Systems/ : , 2017, s.264-276
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1007/978-3-319-59415-6_26
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 280 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi