Abstrakt
Artykuł porusza niezwykle istotny element zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, jakim jest cel jego działania. W oparciu o analizę literatury dotyczącej wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, zaproponowano model zestawu czynników, wpływających na obieranie celów wzrostowych przez MSP. Dzięki badaniom prowadzonym w ramach Pomor-skiego Obserwatorium Gospodarczemu na próbie 2132 firm przeanalizowano zmiany celów firm pomiędzy 2006 a 2009 rokiem, analizując także postawy przedsiębiorców wobec kryzysu (w 2009 roku) w zależności od obranego w 2006 roku celu.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Organizacja i Kierowanie
strony 89 - 101,
ISSN: 0137-5466 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Wasilczuk J., Zięba K.: Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego// Organizacja i Kierowanie. -., (2011), s.89-101
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy