Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego

Abstrakt

Artykuł porusza niezwykle istotny element zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, jakim jest cel jego działania. W oparciu o analizę literatury dotyczącej wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, zaproponowano model zestawu czynników, wpływających na obieranie celów wzrostowych przez MSP. Dzięki badaniom prowadzonym w ramach Pomor-skiego Obserwatorium Gospodarczemu na próbie 2132 firm przeanalizowano zmiany celów firm pomiędzy 2006 a 2009 rokiem, analizując także postawy przedsiębiorców wobec kryzysu (w 2009 roku) w zależności od obranego w 2006 roku celu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Organizacja i Kierowanie strony 89 - 101,
ISSN: 0137-5466
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Wasilczuk J., Zięba K.: Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego// Organizacja i Kierowanie. -., (2011), s.89-101
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 113 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi