Effects of Store Brand Perceived Risk on Buyers’ Behavior – Four Decades of Research Overview = Wpływ postrzeganego ryzyka związanego z markami własnymi na zachowania nabywców – przegląd czterech dekad badań
Abstrakt
Abstract. The aim of this paper is to present the concept of store brand perceived risk and the most important studies on its measurement that were being conducted for 40 years. For this purpose, an extensive literature review is introduced. Some aspects of the risk constructs and major effects of store brand perceived risk are emphasized. This paper provides key directions to brand managers regarding store brand assortment.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 24 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia
nr 49,
strony 117 - 124,
ISSN: 0459-9586 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Łukasik P., Schivinski B.: Effects of Store Brand Perceived Risk on Buyers’ Behavior – Four Decades of Research Overview = Wpływ postrzeganego ryzyka związanego z markami własnymi na zachowania nabywców – przegląd czterech dekad badań// Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia. -Vol. 49., iss. 3 (2015), s.117-124
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 86 razy