Abstrakt
Artykuł stanowi kontynuację tematu podjętego w poprzednich pracach autora nt. czynników wpływających na wiarygodność detalicznych sklepów internetowych. Przedstawiono w nim wstępne wyniki badań dokonanych przez autora.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
FOUNDATIONS OF CONTROL AND MANAGEMENT SCIENCES
nr No 5,
strony 19 - 28,
ISSN: 1731-2000 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Garnik I.: Factors affecting credibility of e-shops in Poland// FOUNDATIONS OF CONTROL AND MANAGEMENT SCIENCES. -Vol. No 5., (2006), s.19-28
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 87 razy