Factors affecting credibility of e-shops in Poland - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Factors affecting credibility of e-shops in Poland

Abstrakt

Artykuł stanowi kontynuację tematu podjętego w poprzednich pracach autora nt. czynników wpływających na wiarygodność detalicznych sklepów internetowych. Przedstawiono w nim wstępne wyniki badań dokonanych przez autora.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
FOUNDATIONS OF CONTROL AND MANAGEMENT SCIENCES nr No 5, strony 19 - 28,
ISSN: 1731-2000
Język:
angielski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Garnik I.: Factors affecting credibility of e-shops in Poland// FOUNDATIONS OF CONTROL AND MANAGEMENT SCIENCES. -Vol. No 5., (2006), s.19-28
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 63 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi