Factors affecting credibility of e-shops in Poland - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Factors affecting credibility of e-shops in Poland

Abstrakt

Artykuł stanowi kontynuację tematu podjętego w poprzednich pracach autora nt. czynników wpływających na wiarygodność detalicznych sklepów internetowych. Przedstawiono w nim wstępne wyniki badań dokonanych przez autora. W artykule wskazano również na związki pomiędzy modelami wiarygodności i powszechnie stosowanymi modelami jakości.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
angielski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Garnik I.: Factors affecting credibility of e-shops in Poland // / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 4 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi