Abstrakt
Poprzez opisową analizę przypadku, autor proponuje połączenie osobowego podejścia do przedsiębiorczości kobiet, które wywodzi się z psychologii z podejściem kontekstualnym, pochodzącym z ujęcia socjologicznego. Praca kończy się wnioskiem, iż przedsiębiorczość jest zjawiskiem zbyt złożonym, aby analizować je jedynie w kategoriach nauk ekonomicznych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Tytuł wydania:
- What do we know (and would like to know) about entrepreneurship in Poland strony 27 - 35
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Starnawska M.: Female entrepreneurship - on the nexus of person and context - merging pigeonholes// What do we know (and would like to know) about entrepreneurship in Poland/ ed. ed. Julita E. Wasilczuk. Gdańsk: Gdańsk University of Technology, 2009, s.27-35
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 83 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
The cytokine profile of mature milk from smoking and non-smoking mothers
- A. Szlagatys-Sidorkiewicz,
- E. Woś,
- E. Aleksandrowicz
- + 5 autorów
2013