Innowacje w marketingu jako czynnik kształtujący konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynku UE - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Innowacje w marketingu jako czynnik kształtujący konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynku UE

Abstrakt

W artykule, na podstawie wyników badań prowadzonych w krajach członkowskich UE, omówiono w jakim zakresie polskie przedsiębiorstwa wykorzystują w prowadzonych przez siebie działaniach marketingowych nowoczesne technologie informacyjne i komunikacyjne i jak to przekłada się na ich konkurencyjność na tle krajów członkowskich UE.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Logistyka strony 1212 - 1220,
ISSN: 1231-5478
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Innowacje w marketingu jako czynnik kształtujący konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynku UE// Logistyka. -., nr. 2 (2015), s.1212-1220
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 130 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi