Kierunki wykorzystania koncepcji design - thinking w doskonaleniu obszaru rejestracji i poczekalni przychodni
Abstrakt
W niniejszym rozdziale przedstawiono podstawowe aspekty wykorzystania koncepcji design-thinking w doskonaleniu jakości usług zdrowotnych. Autorzy zaprezentowali specyficzny charakter usług zdrowotnych w odnisieniu do samej usługi, jej jakości oraz metod jej doskonalenia. Następnie poprzez zdiagnozowanie składowych łańcucha wydarzeń chronologicznych związanych z realizacją usługi medycznej, wydzielono obszar rejestracji i poczekalni, dla którego omówiono możliwość wykorzystania koncepcji design thinking
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Wielowymiarowe aspekty doskonalenia podmiotów leczniczych strony 49 - 59
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Studzińska M.: Kierunki wykorzystania koncepcji design - thinking w doskonaleniu obszaru rejestracji i poczekalni przychodni// W : Wielowymiarowe aspekty doskonalenia podmiotów leczniczych/ ed. Małgorzata Wiśniewska, Grzegorz Zieliński Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.49-59
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 161 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Determinanty jakości usług zdrowotnych związane z działaniami podejmowanymi przez personel szpitala
- G. Zieliński,
- A. Kasińska-Sarnowska
2013