Koncepcja urządzenia sprzęgającego obie części dwusegmentowego, śródlądowego statku pasażerskiego - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Koncepcja urządzenia sprzęgającego obie części dwusegmentowego, śródlądowego statku pasażerskiego

Abstrakt

W publikacji przedstawiono założenia projektowe i koncepcję rozwiązania konstrukcyjnego oraz napędu i sterowania urządzenia sprzęgającego pchacz i barkę dwusegmentowego statku śródlądowego i przybrzeżnego. Zaprezentowane urządzenie umożliwia zarówno sztywne połączenie, jak i wzajemne kontrolowane wychylanie obu segmentów względem siebie, co w znacznym stopniu zwiększa manewrowość, a tym samym bezpieczeństwo żeglugi, zwłaszcza na wąskich i krętych szlakach wodnych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Badanie, konstrukcja, wytwarzanie i eksploatacja układów hydraulicznych strony 47 - 58
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Dymarski C.: Koncepcja urządzenia sprzęgającego obie części dwusegmentowego, śródlądowego statku pasażerskiego// Badanie, konstrukcja, wytwarzanie i eksploatacja układów hydraulicznych/ ed. red. meryt. A. Meder, A. Klich Gliwice: Centr. Mechaniz. Górn. KOMAG, 2007, s.47-58
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 35 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi