Model zmian stanu technicznego ślizgowych układów tribologicznych silników o zapłonie samoczynnym i jego zastosowanie przy podejmowaniu decyzji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Model zmian stanu technicznego ślizgowych układów tribologicznych silników o zapłonie samoczynnym i jego zastosowanie przy podejmowaniu decyzji

Abstrakt

W publikacji przedstawiono formalny opis procesu zmian stanu technicznego ślizgowych układów tribologicznych silników o zapłonie samoczynnym i uzasadniono, że modelem tego procesu może być proces semimarkowski o skończonym zbiorze stanów. Przydatność tego modelu została wykazana na przykładzie często spotykanej w praktyce eksploatacyjnej sytuacji decyzyjnej, w której należy podjąć najlepszą decyzję spośród możliwych do podjęcia. Do podjęcia takiej (racjonalnej) decyzji została zastosowana wartość oczekiwana konsekwencji (jako kryterium optymalizacji), zgodnie z regułą wynikającą ze statystycznej teorii decyzji.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Girtler J., Bzura P.: Model zmian stanu technicznego ślizgowych układów tribologicznych silników o zapłonie samoczynnym i jego zastosowanie przy podejmowaniu decyzji// / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 100 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi