Abstrakt
W artykule przedstawiono niekonwencjonalne badania skuteczności hamowania samochodu na stanowisku diagnostyczny. Na podstawie przeprowadzonych badań określono wpływ ciężaru samochodu na skuteczność hamowania. Dokonano analizy porównania zmierzonego wskaźnika skuteczności hamowania i rzeczywistego wskaźnika skuteczności hamowania dla różnego obciążenia samochodu użytego do badań.
Cytowania
-
1
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 155 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
strony 185 - 187,
ISSN: 1509-5878 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2018
- Opis bibliograficzny:
- WITKIEWICZ M., Owczarz M., Taryma S.: NIEKONWENCJONALNE BADANIA SKUTECZNOŚCI HAMOWANIA W STACJI KONTROLI POJAZDÓW// Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe. -., nr. 9 (2018), s.185-187
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.24136/atest.2018.312
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 174 razy