Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis

Abstrakt

W artykule dokonano analizy i oceny wybranych programów lojalnościowych stosowanych przez Grupę Hotelową Orbis. Na początku przedstawiono główne założenia dotyczące programu lojalnościowego. Następnie zaprezentowano trzy programy lojalnościowe poddane analizie. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Kolejnym etapem była ocena rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. W ocenie uwzględniono również dodatkowe kryteria wyodrębnione przez autorkę.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing strony 139 - 149,
ISSN: 1234-3706
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -., nr. z. 13 (2008), s.139-149
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 114 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi