Abstrakt
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano wyniki badań pilotażowych przeprowadzonych na kluczowej grupie interesariuszy usługi edukacyjnej, jaką są studenci. Przeprowadzona analiza przedstawia oczekiwania tej grupy jako beneficjentów usługi edukacyjnej wobec pozostałych grup interesariuszy (między innymi pracowników naukowych, pracowników zarządzających uczelnią, pracodawców, władz regionalnych i centralnych), ukazując powstałe między nimi relacje i wzajemne powiazania w kontekście usługi edukacyjnej.Przeprowadzone w pracy badania ukazują cechy, na które w największym stopniu zwracają uwagę studenci oceniający usługe edukacyjną.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
strony 175 - 183,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G., Grudowski P., Szymańska-Brałkowska M.: Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu realcyjnym// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 353 (2014), s.175-183
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 72 razy