Abstrakt
W artykule opisano prowadzone przez kilkadziesiąt lat poszukiwania metody pomiarowej, do wyznaczania wartości sił podłużnych w szynach toru bezstykowego. Badania te podzielono na kilka grup, charakteryzujących się własną specyfiką. Oddzielnie potraktowano rozwiązania, które osiągnęły etap wdrożeniowy. Przedstawiono koncepcję nowej metody pomiarowej, wykorzystującej charakterystykę dynamiczną nawierzchni kolejowej oraz symulację procesu regulacji geometrycznej toru.
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 136 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Kolejnictwa
strony 43 - 65,
ISSN: 0552-2145 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Koc W., Wilk A., Chrostowski P., Grulkowski S.: Określanie wartości sił podłużnych w szynach toru bezstykowego// Problemy Kolejnictwa. -., nr. 163 (2014), s.43-65
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 115 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Metoda pomiarowa dla dwuczęstotliwościowej tomografii elektroimpedancyjnej.
- A. Bujanowski,
- J. Wtorek,
- B. Truyen
2003