Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - badania symulacyjne na przykładzie metra - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - badania symulacyjne na przykładzie metra

Abstrakt

Przedstawiono metodykę i wyniki badań symulacyjnych wykorzystania energii hamowania odzyskowego w komunikacji miejskiej. Dla wybranego odcinka zasilania utworzono model sieci trakcyjnej wraz z podstacjami, a także modele poruszających się po tym odcinku pociągów, uwzględniając ich charakterystyki trakcyjne we wszystkich fazach ruchu oraz zmienne obciążenie, wynikające z pochylenia toru, profilu trasy i liczby pasażerów. Badano wpływ rozkładu jazdy na stopień wykorzystania energii hamowania pociągów w systemie zamkniętym. Zaproponowano strategię sterowania ruchem pociągów w oparciu o łatwomierzalne wielkości elektryczne.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Conference Proceedings. 6th International Conference "Modern Electric Traction in Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Poland, Warsaw, September 25-27, 2003. Materiały konferencyjne. 6 Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Nowoczesna Trakcja Elektryczna w Zintegrowanej Europie XXI wieku" strony 183 - 188
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Mizan M., Karwowski K.: Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - badania symulacyjne na przykładzie metra// Conference Proceedings. 6th International Conference "Modern Electric Traction in Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Poland, Warsaw, September 25-27, 2003. Materiały konferencyjne. 6 Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Nowoczesna Trakcja Elektryczna w Zintegrowanej Europie XXI wieku"/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.183-188
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 75 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi