Problematyka osiadań fundamentów palowych w skomplikowanych warunkach gruntowych i złożonych stanach obciążenia
Abstrakt
Problem osiadania fundamentów palowych w oparciu o analizę rzeczywistych wyników pomiarów i badań odcinka Trasy Sucharskiego w Gdańsku, wiaduktu WD-7. Znaczenie rozwiązań projektowych oraz próbnych obciążeń statycznych i dynamicznych w ocenie przyjętych rozwiązań technologicznych. Wyniki badań statycznych i dynamicznych osiadania pala pojedynczego. Pomiary osiadania grupy pali w wyniku monitoringu geodezyjnego. Rzeczywista ocena zachowania się zaprojektowanej grupy palowej i weryfikacja przyjętych założeń projektowych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 24 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2015 Inżynieria Morska i Geotechnika [Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska])
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
strony 596 - 600,
ISSN: 0867-4299 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Gwizdała K., Kozłowska S.: Problematyka osiadań fundamentów palowych w skomplikowanych warunkach gruntowych i złożonych stanach obciążenia// Inżynieria Morska i Geotechnika. -., nr. 4 (2015), s.596-600
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy