Przedsiębiorczość internetowa w blogosferze - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Przedsiębiorczość internetowa w blogosferze

Abstrakt

Gwałtowny rozwój Internetu spowodował poszukiwanie nowych możliwości jego wykorzystania. Przedsiębiorcy, którzy z definicji cechują się kreatywnością oraz elastycznością, wykorzystują te możliwości tworząc nowe modele biznesowe przystosowane do tego medium. Obecnie wyróżnia się wiele nowych modeli biznesowych, które powstały właśnie dzięki Internetowi. Autorki szczególną uwagę zwracają na tzw. model reklamowy i specyficzny sposób powstawania przedsięwzięć wykorzystujących ten model w blogosferze. Blogi coraz częściej stają się źródłem możliwości biznesowych, a zarabianie na blogu jest takim samym rodzajem przedsiębiorczości jak tradycyjne uzyskiwanie korzyści materialnych ze sprzedaży produktów. Opisany model wydaje się być jednym z ciekawszych modeli biznesowych powstałych w wyniku pojawienia się Internetu. Okazuje się jednak, że nie wystarczy tylko wytrwałość w dokonywaniu ciekawych wpisów oraz uznanie czytelników, by móc się z bloga utrzymać. Potrzebne są także umiejętności biznesowe i wyszukiwanie możliwości zarobkowania na swoim blogu.

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 149 - 159,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Roslan-Karaś A., : Przedsiębiorczość internetowa w blogosferze// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 848, 116 (2015), s.149-159
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 16 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi