Przedsiębiorczość jako podstawa kreowania i działania małej firmy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Przedsiębiorczość jako podstawa kreowania i działania małej firmy

Abstrakt

Główny problem z badaniem MSP i przedsiębiorczości to brak jednolitej definicji większości zjawisk z nimi związanych. Z związku z przeniesieniem zainteresowań z osób i rzeczy na procesy, pojawia się także postulat zmiany podejścia do badania zarówno MSP jak i przedsiębiorczości. W artykule przedstawiono wskazówki jak konstruować takie badania, ze szczególnym naciskiem na wykorzystywanie metod jakościowych.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 97 - 104,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Wasilczuk J.: Przedsiębiorczość jako podstawa kreowania i działania małej firmy// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 80 (2012), s.97-104
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 150 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi