Abstrakt
Wykorzystano badania skłonności stali 26H2MF i 34HNM do niszczenia środowiskowego przy rozciąganiu próbek ze stałą małą prędkością, przy obciążeniu stałym dla próbek z karbem oraz przy obciążeniu cyklicznie zmiennym w środowiskach paliwa kotłowego i przepracowanego oleju mineralnego. Obserwowano szybkie pękanie stali w badaniach zmęczeniowych, niewielką utratę plastyczności w próbach statycznego rozciągania oraz brak efektu w próbie stałego obciążenia
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 16 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Journal of Machine Construction and Maintenance
strony 233 - 239,
ISSN: 1232-9312 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Świeczko-Żurek B., Zieliński A.: Przyczyny pękania wspomaganego przez wodór rozdzielaczy paliwa w silnikach okrętowych// Problemy Eksploatacji. Maintenance Problems. -., nr. nr 1=60 (2006), s.233-239
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 98 razy