Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano przegląd kluczowych modeli jakości usług a następnie zaproponowana została autorska koncepcja klasyfikacji tych modeli w ujęciu relacyjnym.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego
strony 77 - 87,
ISSN: 1897-7480 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Starosta A.: Relacyjność strukturalna w modelach jakości usług// Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego. -., nr. 24 (2017), s.77-87
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy