Abstrakt
Omówiono powiązania uczelni i ludzi nauki z praktyką gospodarczą na rynkach rozwiniętych krajów Unii Europejskiej. Przedstawiono rozwiązania ułatwiające transfer wiedzy i wynalazków z uniwersytetów do firm na przykładzie rozwiązań z Finlandii, Belgii oraz Wielkiej Brytanii. Sformułowano wnioski.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Efektywnośc marketingu strony 57 - 66
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J.: Rola uczelni na rynkach rozwiniętych krajów Unii Europejskiej// Efektywnośc marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2006, s.57-66
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 88 razy