Abstrakt
W tym artykule przedstawiona jest zasada działania interfejsu pozwalającego na śledzenie wzroku w środowisku wieloekranowym. Opisane zostały wyniki jakie możn uzyskać stosując algorytm detekcji ekranów korzystając z markerów identyfikacyjnych oraz algorytmu detekcji ekranów z chmury punktów. Użyty algorytm zaostał przetestowany na wirtualnej reprezentacji potencjalnych modułów środowiska wieloekranowego. Wyniki zostały przedstawione w formie graficznej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- XVIII Krajowa Konferencja Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej strony 1 - 6
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Kocejko T., Wtorek J.: Śledzenie wzroku w środowisku wielo-ekranowym// XVIII Krajowa Konferencja Biocybernetyki i Inżynierii Biomedycznej/ : , 2013, s.1-6
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 95 razy