Abstrakt
The advent of e-Learning tools allowing for automated online test grading will probably increase the frequency of using tests in technical education. The same tools may provide for measures of test question quality. By purposely crafting question sets, test grading may serve different goals. The paper contains examples and test study with score histograms.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 32 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
strony 49 - 52,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Opaliński A.: THE INFLUENCE OF QUESTION SET ON STUDENT QUIZ RESULTS// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.49-52
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 87 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Test Design Patterns for Embedded Systems,
- J. Zander,
- A. M. Perez,
- I. Schieferdecker
- + 1 autorów
2007