Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych. A. Drapińska. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych. A. Drapińska.

Abstrakt

Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.Autorka proponuje w książce nowatorskie podejście do zarządzania i marketingu w szkolnictwie wyższym, jakim jest zarządzanie relacjami. Jest ono propozycją nowoczesnego zarządzania, które z jednej strony może pomóc uczelniom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej zaś nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misją.W książce opisano zarządzanie relacjami z różnymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klienci, przedsiębiorstwa, państwo). Szczególną uwagę poświęcono relacjom uczelni ze studentami. W książce oparto się zarówno na najnowszej literaturze światowej, jak i wynikach własnych badań. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzające słuszność wysuwanych tez, a także przykłady praktycznych narzędzi niezbędnych szkołom wyższym.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Drapińska A.: Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych. A. Drapińska.. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011.312 s. ISBN 978-83-01-16585-7
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 459 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi