Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań

Abstract

Funkcjonowanie szkół wyższych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku zmusza je do stosowania działań marketingowych. Jednym z głównych elementów tych działań jest tworzenie nowych i umacnianie już nawiązanych relacji z klientami (studentami). Pierwszym etapem w ramach tego procesu jest komunikowanie się z kandydatami na studia. Aby działania, podejmowane w początkowym stadium tworzenia relacji, były skuteczne powinny bazować na właściwie dobranych narzędziach komunikacji. Wyniki badań przedstawione w niniejszym artykule pokazały, które kanały i narzędzia komunikacji odgrywają najważniejszą rolę.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 57 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 289 - 295,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 42 (2009), s.289-295
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 102 times

Recommended for you

Meta Tags