Abstract
Funkcjonowanie szkół wyższych na coraz bardziej konkurencyjnym rynku zmusza je do stosowania działań marketingowych. Jednym z głównych elementów tych działań jest tworzenie nowych i umacnianie już nawiązanych relacji z klientami (studentami). Pierwszym etapem w ramach tego procesu jest komunikowanie się z kandydatami na studia. Aby działania, podejmowane w początkowym stadium tworzenia relacji, były skuteczne powinny bazować na właściwie dobranych narzędziach komunikacji. Wyniki badań przedstawione w niniejszym artykule pokazały, które kanały i narzędzia komunikacji odgrywają najważniejszą rolę.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 57 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 289 - 295,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Narzędzia komunikacji uczelni z kandydatami na studia w świetle badań// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 42 (2009), s.289-295
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times