Angelica Pegani - Biogram - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Biogram

Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Ukończyła menedżerskie studia podyplomowe z zakresu zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie, w tym formułowania strategii operacyjnej oraz efektywnego zarządzania procesami wytwórczymi i usługowymi na Politechnice Gdańskiej oraz Programu Przedsiębiorczości na Massachusetts Institute of Technology. Posiada liczne certyfikaty potwierdzające biegłą znajomość języka angielskiego, m. in z British Council oraz University of Cambridge.

Posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe w pracy m. in. w branży energetyczno-paliwowej, w sektorze prywatnym i pozarządowym oraz w spółkach Skarbu Państwa. W latach 2020-2024 związana ze spółkami z Grupy PKN ORLEN. Zajmowała stanowiska specjalistyczne i menadżerskie m.in. w Grupie ENERGA S.A., Grupie LOTOS S.A., Grupie PGNiG S.A. oraz Grupie PKN ORLEN S.A. W latach 2017-2022 Członek Rad Fundacji, pełniąc funkcję Przewodniczącej i Sekretarza Generalnego w The Excellence World Foundation. W 2021 roku powołana do Rady Fundacji LOTOS, a następnie Fundacji ORLEN Dla Pomorza. W latach 2021-2022 pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu Marketingu w Grupie Kapitałowej LOTOS, odpowiadając za biuro marketingu, które sprawowało nadzór marketingowy nad spółkami Grupy Kapitałowej LOTOS i było odpowiedzialne za koordynację działań w zakresie strategii marketingowej. Następnie, zajmowała tożsame stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Marketingu w PKN ORLEN. W latach 2022-2024 pełniła funkcję Członka Rady Nadzorczej spółki PGNiG Technologie. W latach 2022-2024 pełniła funkcję Szefa Biura Komunikacji i Rzecznika Prasowego w Rafinerii Gdańskiej Sp. z oo o. (spółka joint venture z 70% udziałami ORLEN i 30% Aramco). Warto zaznaczyć, że ORLEN jest jedną z największych firm branży naftowej w Europie Środkowo-Wschodniej, zaś Aramco jest wiodącym producentem energii i chemikaliów na świecie.

Jest autorką i współautorką kilku publikacji naukowych o zasięgu międzynarodowym. Uczestniczyła w licznych konferencjach, kursach i szkoleniach, stale doskonaląc swoje umiejętności i warsztat pracy. Prowadziła wykłady z zakresu zarządzania i przywództwa w ramach cyklicznych spotkań pt. „Spotkania nauki z biznesem” na Politechnice Gdańskiej. Prowadziła zajęcia dydaktyczne, jako wykładowca akademicki, z dziennikarstwa, komunikacji i zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz Politechnice Gdańskiej. Członek organizacji branżowych, m.in.: Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu i Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją. Laureatka wielu nagród oraz wyróżnień.

 

Zainteresowania naukowo-badawcze

  • Zarządzanie mediami oraz marketingiem w przedsiębiorstwie
  • Zarządzanie w podmiotach z branży energetyczno-paliwowo-gazowej
  • Zarządzanie międzynarodowymi zespołami w przedsiębiorstwie produkcyjno-usługowym
  • Przywództwo oraz rola lidera w przedsiębiorstwie Polskim oraz Międzynarodowym
  • Zarządzanie Fundacjami, Organizacjami oraz NGOs

Przykładowe obszary tematyczne - prace dyplomowe

  • Rola marketingu i mediów w przedsiębiorstwie
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem mediowym w wymiarze międzynarodowym
  • Skuteczność polityki marketingowej w przedsiębiorstwie
  • Kształtowanie i realizacja polityki informacyjnej w zakresie budowania relacji z mediami
  • Uwarunkowania realizacji audytu marketingowego w organizacji

wyświetlono 8000 razy