Global Journal of Engineering Education - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Global Journal of Engineering Education

ISSN:

1328-3154

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 2.7
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 2.7
2022 3.1
2021 2.9
2020 3
2019 2.2
2018 1.8
2017 0.7
2016 0.5
2015 0.7
2014 0.6
2013 0.5
2012 0.3
2011 0.1

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 18

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2024
Rok 2023
Rok 2021
Rok 2020
  • Scenario-planning solutions for waterfront flood-prone areas

    The aim of this article is to discuss the potential of applying scenario planning to achieve resilient and future-oriented solutions for flood-prone areas. The authors have proposed additions to scenario-planning processes based on the introduction of research-by-design architectural inquiries. Examined in this article is the insight into the testing of such a modified scenario-planning methodology during two courses that accompanied...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2019

wyświetlono 1142 razy