Edyta Gołąb-Andrzejak - Publikacje - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zdjęcie profilowe: dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak

dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak

Filtry

wszystkich: 53

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Publikacji

Rok 2015
  • Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis
    Publikacja

    Klienci korzystający z usług świadczonych przez hotele postrzegają ich ofertę nie tylko poprzez kategorię danego obiektu i związaną z tym jakość usług oraz cenę, ale również przez pryzmat wcześniejszych doświadczeń oraz relacji, które mieli okazję nawiązać z personelem hotelowym. Te oraz inne elementy składają się na wartość, jaką otrzymują. Zagadnienie to, ze szczególnym uwzględnieniem relacji, przedstawiono na podstawie badań...

Rok 2011
Rok 2023
  • AI-powered Digital Transformation: Tools, Benefits and Challenges for Marketers – Case Study of LPP
    Publikacja

    The article aims to show the role (benefits and challenges) of AI-powered digital marketing tools for marketers in the age of digital transformation. The considerations were related to the Polish market and a case study of LPP, a Polish clothing retailer. The starting point for this study was the analysis of the literature on the concept of artificial intelligence (AI) with reference to digital marketing. In the next steps, the...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 2508 razy